Hvad er vdrop-mail, jeg har læst, at det sredjen med ud7?
Jeg ved ikke, hvad der er bedre, hvis du cpu eller plade.
Smesni spændinger og et fantastisk udvalg oc i7 920 CPU
Uplanlagt og planlagte køb af CPU boards UD7 købe førte til de heldige ejer at blive en af de bedste eksempler i verden for 24 / 7, når i7 CPU i spørgsmål. I lang tid forsøgte at komme i besiddelse af nogen i7 modeller kan køre på 4.6ghz og lige da jeg digo hænder det, at jeg ikke i dette forsøg fandt sted ved salg i7 Xeon 3540, som også var meget god og kupvina kopier af denne kapitalEllers en søgning efter 4.6ghz jeg gav en kopi efter jeg så dette emne på XS http://www.xtremesystems.org/forums/...d.php?t\u003d239175 Jeg vil blot have en god kopi, og så ønsker vi opfyldt
i7 920 4620mhz, 1.376v
i7 Xeon 3540 4567mhz, 1.456v
Jeg spiller kun med CPU, for at se hvor lavt spænding vil arbejde på det samme ur. Ellers UD7 plade har opfyldt mine forventninger er baseret på erfaringer med UD5 pladeGigabyte X58 er afgjort pladen til rådighed i vores marked den bedste løsning for klokovanje 24 / 7 Sig til ASUS Rampage II Extreme bord med UD5 er at tegne om 70MHz højere Klok med samme spænding og samme processor, en 960:e i7 Også Gail memoriski moduler erklæret 2000Mhz med UD5 er afslappet arbejde på uret, mens ASUS album var det ikke muligt.
Hvad er vdrop-mail, jeg har læst, at det sredjen med ud7?
Jeg ved ikke, hvad der er bedre, hvis du cpu eller plade.
^
For pladen alle ros, er ikke perfekt, men gør mest ud af den CPU for 24 / 7, samt UD5. Vdrop er ikke noget, som at bekymre sig, nu har et system, når setujes 1.400v bios, dobojes 1.410v ved fuld belastning, fik jeg ikke, hvad vi tydeligst i finalen, men jeg bruger en profil, hvilke der UD5 Vdrop, kan du og jeg se, hvordan det generer album![]()
Bravo zajebavni, stor processor ... Hvilket parti?
For 24 / 7 rigtig godt OC!
Men hvis 220MHz BCLK VR 'for CPU eller plade?
![]()
"ATI er netop kendt for at være særligt godt klokuje at vægte godt ... bør være en 100 Mhz OC for kun 2 FPS i den høje Ahahahaha ...
Standard er Keva ... Så hvordan får du det ... ATI er sådan, og det er faktisk ... "
Må ikke blot sige, at det ikke er![]()
!
@ Timmy
3944A827
@ NMY
Kan plader og gennem disse niveauer, men resten af zabudali, SATA USB alle det har intet at gøre med stabiliteten af processorer. Jeg håber, at den nye version af ekstranummer, at fastsætte den situation, men jeg synes, det er op til pladen modellen med mig.
Her er et par bemærkninger som at handle i forhold til UD5.
Rettede nogle fejl, der har til UD5 model. QPI spænding skal være mindre BCLK høje værdier i dette tilfælde specielt til 220BCLK 1.375v med UD5 ville være omkring 1.450v, hvorfor det er CPU 1-2c mindre opvarmet. Vægte er spænding til CPU'en og nu at vælge imellem lastelinje kalibrering i tre niveauer. PCI-e kan klokuje til 120mhz, det var ikke tilfældet med UD5, 110 er tilstrækkeligt og nødvendigt for at opnå en høj BCLK vrednoisti som 24 / 7 og for bænken uret. Alt andet er det samme, UD7 lidt mere ophedet end UD5 til at kræve yderligere ventilatorcic at ville rashladjivao NB. Kun 2-3 dage i min besiddelse, hvis du ser noget selv skrive i emnet. BIOS oprettet og tilføjet til ur, med en kort forklaring af, hvad du skal være opmærksom, hvis du skal gå til uret BCLK-over 210mhz. Jeg håber, at den nye version af BIOS foretaget en række forbedringer, så hvis det er at skrive om emnet.
Jeg sælger min UD5, at jeg forsøgte ASUS RIIE, plade bøde for en fantastisk lydkort, men disse-70MHz til 24 / 7 vi ikke give freden
Det er nu, fordi jeg har en urolig bæst af processorer![]()
Senest redigeret af fucked, 2010/01/30 på 12:10.
Har prøvet Neuville bios?
^
Ja, jeg har prøvet alle versioner af beta BIOS, jo bedre F3k, lidt bedre, mørke, så de kan trække i stedet for 4,6, 4.62ghz![]()
Alal ti kopi![]()
Alal du en kopi af en bølge![]()
Der er få mennesker, der forstår, hvad er forståeligt, men uforståelig fornuftige mennesker!
Der er i øjeblikket 1 brugere online i dette tråd. (0 medlemmer og 1 gæster)
Bogmærker