Wat is die vdrop-pos, ek lees dat dit met ud7 sredjen?
Ek weet nie wat is beter, of SVE planke.
Smesni spanning en 'n fantastiese reeks CPU 920 oc i7
Onbeplande en beplande aankoop van SVE planke UD7 koop het gelei tot die gelukkige omstandighede aan die eienaar van een van die beste voorbeelde in die wêreld vir 24 / 7 word wanneer die SVE i7 betrokke. Vir 'n lang tyd probeer om op te tree in besit van enige i7 modelle sal draai op 4.6ghz en net soos wat ek dit Digo hande dat ek nie in hierdie poging om die verkoop plaasgevind het 3.540 i7 Xeon, wat ook baie goed en kupvina afskrifte van hierdie kapitaalAnders word 'n soektog na 4.6ghz Ek het' n afskrif nadat ek hierdie onderwerp sien op XS http://www.xtremesystems.org/forums/...d.php?t\u003d239175 Ek wil net 'n goeie kopie te hê, en daarom wil ons vervul
i7 920 4620mhz, 1.376v
i7 Xeon 3.540 4567mhz, 1.456v
Ek speel met die CPU, om te sien hoe laag die spanning sal werk op dieselfde klok. Anders UD7 plaat het met my verwagtinge gebaseer op ervaring met UD5 plaatByte X58 is seker die plaat beskikbaar in ons mark die beste oplossing vir klokovanje 24 / 7 Byvoorbeeld in verband met die ASUS Rampage II uiterste raad met UD5 ek neem uit oor 70MHz hoër Klok met dieselfde spannings en dieselfde verwerker, 'n 960 i7 Gail ook verklaar memoriski modules met UD5 2000Mhz werk ontspanne is op die klok, terwyl die ASUS album wat nie moontlik was.
Wat is die vdrop-pos, ek lees dat dit met ud7 sredjen?
Ek weet nie wat is beter, of SVE planke.
^
Vir die plaat alle lof, is nie volmaak nie, maar trek die meeste uit van die SVE vir 24 / 7, net soos UD5. Vdrop is nie iets wat bekommerd te maak, het nou 'n stelsel dat wanneer setujes 1.400v bios, dobojes 1.410v teen vollas, het ek nie kry wat ons baie duidelik in die finale, maar ek gebruik' n profiel as wat daar UD5 Vdrop, kan jy en ek kan sien hoeveel dit jou pla album![]()
Bravo zajebavni, groot verwerker ... Watter party?
Vir 24 / 7 regtig 'n goeie OC!
Maar as die 220MHz BCLK VR 'vir SVE of' n plaat?
![]()
"ATI is presies bekend te wees baie goed dat die skale klokuje goed ... moet 'n 100 MHz OC vir slegs 2 FPS in die hoë Ahahahaha ...
Standaard is Keva ... So hoe kry jy dit ... ATI is so en dit is eintlik ... "
Moet nie net sê dat dit nie![]()
!
@ Timmy
3944A827
@ NMY
Kan plate en deur middel van hierdie vlakke, maar die res van zabudali, SATA USB het alles te doen met die stabiliteit van verwerkers. Ek hoop dat die nuwe weergawe van die encore, is die situasie op te los, maar ek dink dit is aan die bord model met my.
Hier is 'n paar opmerkings as om op te tree in verband met UD5.
'N paar foute reggemaak wat ten UD5 model. QPI spanning moet minder BCLK hoë waardes in hierdie geval spesifiek vir 220BCLK 1.375v, met UD5 sou wees om 1.450v, vandaar die CPU 1-2c minder verhit. Gewigte is die spanning vir die CPU en nou om van te kies laslyn kalibrering in drie vlakke. PCI-e kan word tot 120mhz klokuje, is dit nie die geval was met UD5, 110 is voldoende en noodsaaklik vir die bereiking van hoë BCLK vrednoisti soos die 24 / 7 en vir die bank klok. Al die ander is dieselfde, UD7 'n bietjie meer hitte as UD5 addisionele ventilatorcic wat rashladjivao NB te eis. Slegs 2-3 dae in my besit, indien jy iets sien wat selfs in die onderwerp skryf. BIOS stel en aan die klok met 'n kort verduideliking van wat jy nodig het om aandag te gee as jy nodig het om te gaan na die klok BCLK-oor 210mhz. Ek hoop dat die nuwe weergawe van BIOS het 'n paar verbeterings, so as dit is oor die onderwerp skryf.
Ek verkoop my UD5 dat ek probeer ASUS RIIE, fyn plaat tot 'n fantastiese klank-kaart-maar van 70MHz vir die 24 / 7 het my vrede gee nie
Dit is omdat ek nou 'n rustelose die wilde diere van verwerkers![]()
Geredigeer deur fucked, 2010/01/30 by 12:10.
Het probeer om die Neuville BIOS?
^
Ja, ek het al weergawes Beta bios, hoe beter die F3k, 'n bietjie beter, die duisternis, sodat hulle kan trek in plaas van 4,6, 4.62ghz![]()
Hulpbronne u 'n afskrif van' n golf![]()
Min van die wat verstaan wat is verstaanbaar, maar onverstaanbaar redelike mense;
Daar is tans 1 gebruiker op hierdie draad. (0 Lede en 1 Gaste)
Email