Komplimenter til alle deltakerne AROT konkurranseOg selvfølgelig, Razer og Kvejku som osvjetlili ansikt kroatiske OC fellesskap
![]()
Komplimenter til alle deltakerne AROT konkurranseOg selvfølgelig, Razer og Kvejku som osvjetlili ansikt kroatiske OC fellesskap
![]()
Bilder:
Beograd, BW hotell Šumadija:
15/01/2009
ASUS Shane sauer forberedelse for hendelsen rommet, og Julie pivičke Team Slovenia:
![]()
![]()
16/01/2009
Tilberedning:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det er benching gang!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andre bilder (hvis noen har Photo Booth babe? Vår JIM kunne ikke bilde)
![]()
![]()
![]()
Takk skal dere alle, det var virkelig flott! Tusen takk for den kule gjengen og selvfølgelig nok en gang gratulerer til alle, spesielt i Quakeu Razer! Bra gjort gutter!
Law deg, samfunn!
PS: Perica, jeg tok en av mini-skrutrekkerFar, kan du sende den tilbake med flere K-type termosondoma det, ok?
Sist endret av tiborrr, 17/01/2010 på 21:12.
Jeg var stor og nok en gang ros organisasjonen og resultater, så jeg fikk ikke høre oss klager over
Jeg bare så at det var bare brus til meg nesvidja
Vertinne pizzaer er for gode nono
som DJ spilt?
@ Tiborrr
Hvis du sender disse tingene hvis problemet er å gjøre dette til en væske og bar (den som du maza grafikkort)?
Har noen i Beograd vite hvis kanskje imau ex radio klubben å kjøpe den?
Perica, hvis du ser på veddeløpsbanen (der pumpen er betjent bosh en handling) som du har sonden?
Her og jeg ankom i Doboj.
Jeg hadde problemer med toll. Ja, hadde jeg problemer med toll. Kroatene formidles alle dens enagrade uten problemer i HR, men jeg hadde problemer med å få fram i B svojhu skive som har vært i HR i klagen (vanlig konto med dato 29.12.2007th, Var Panelet kjøpt før mer enn 2 år).
Mannen jeg var ute etter en bekreftelse på at jeg allerede Carino. Jeg kunne ikke sende dem en eller annen måte ...
Horrible!
De når du bestiller fra den "blå" kjøp og 2 stykker for meg, så jeg vil gi deg penger. Selvfølgelig, hvis du er ikke et problem.
Også, alle gratulerer til alle som er alt annet enn beslaglagt prisen og alle deltakerne i konkurransen.
Hyggelig å se deg bruke de fleste, men jeg liker hvordan det var veldig "vennlige".
GG
Det er for tiden 1 brukere som ser denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)
Bokmerker